Philips PerfectCare Expert GC924102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Expert GC924102 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Psychokath 17-09-2014

een aanrader voor mensen met weinig tijd. Te vullen met kraantjeswater en binnen de twee minuten ben je aan het strijken ZONDER je was te sorteren dankzij de automatische temperatuurinstelling. Het toestel zit gemakkelijk in je hand en je strijkt gladjes over alle soorten stof heen.
Enige minpuntje is dat het snoer nog een tijdje warm blijft waardoor je best even wacht om het terug op te bergen, ik ben er ook nog niet over uit hoe ik best de elektrische kabel snel en vlot wegwerk. Een vernieuwde versie mag van mij ook een schuifstoomknop hebben ipv een duwstoomknop.

Sophiev6 14-09-2014

Wat een verademing deze strijkoplossing van Philips!
Je kan het waterreservoir gemakkelijk vullen (gewoon afhalen), ook tijdens het strijken zonder risico op verbranden. Even onder de kraan bijvullen en je kan weer verder doen.
Dit strijkijzer is heel gemakkelijk in gebruik, de aan-knop indrukken, twee minuten wachten en je kan beginnen. Niet op voorhand meer alles volgens soort leggen, gewoon jeans, katoen, linnen, zelf zijde door elkaar ... De PerfectCare regelt dit allemaal zelf.
Ook als je bvb je strijkijzer op een kledingstuk laat staan, hoef je niet bang te zijn dat je een brandvlek zal vinden ( heb dit uitgetest op een oude t-shirt gedurende 10 minuten - was héél warm, maar geen schade) .
Als je vergeet het strijkijzer uit te doen, dan schakelt hij zichzelf uit. Ook de vergrendeling van de strijkzool op de stoomsysteem is niet alleen veilig, maar ook supergemakkelijk om te transporteren.
De fijne punt aan de voorkant van het ijzer zorgt ervoor dat je makkelijk in de hoekjes en kantjes geraakt, zeker voor kinderkleding een must!
In 1 woord: ik ben verkocht! Voor mij geen ander strijksysteem meer!

veerlepi 03-09-2014

Ik heb nooit een stoomgenerator van het merk Philips gehad, wel al verschillende andere merken. Ik ben direct enthousiast. Nog geen nadelen ontdekt, wel verschillende voordelen, grote watertank, continue bijvulbaar, de punt van de strijkzool is érg handig, warmte is automatisch aanpasbaar, ...